söndag 17 mars 2013

Sjuklig kreativitet

Jag har varit sjuk-ledig denna vecka. Alltså, har jag suttit hemma och känt att "nu kan jag göra vad jag vill"! Eftersom jag inte var alldeles utslagen heller, påbjöd tillfället till att göra nåt. Och det har jag gjort. Titta på dethär:


Trädet är i och för sej så färdigt som jag tänker göra det...fast några fåglar till och lite fallande löv ska addas ännu. Och fastän det inte ser ut mycket för världen, tog det mej evigheter att skissa, måla och klippa ut. Men, finare än förut blev min lägenhet i alla fall!

Detta gjorde jag sen:




Du tror det kanske inte, men det tog mig 3 timmar att rada några pärlor. Men, fastän man är långsam kan man ju vara ett geni. Det är ju Skalman ett bevis på!





 Och nu är jag frisk och kry, å ska jobba en vecka, innan jag styr kosan mot Lappland. Hurra! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar