måndag 18 mars 2013

Hurra för måndag!

Jag har en bra måndag! ... Jag säger det igen, för du förstod nog inte hur jag menar här. Nytt försök: jag har en bra måndag! Det måste väl vara så pass ovanligt att det är värt ett blogginlägg, va?

För jag är tillbaka i mitt jobb och tycker faktiskt att det är roligt! Det hade jag inte förväntat mig. Men till och med måndagar kan uppenbarligen vara soliga och glada! Och kan man tycka illa om sitt jobb när man möts av glada barn som rusar över skolgården, kastar sig i din famn och glatt frågar "är du frisk nu?" och man förstår att man varit saknad! Kan man det? Nej, skulle inte tro det! Äsch, jag älskar mitt jobb... för det mesta!

Måndagssol!

Här är det liksom tänkt att man ska notera temperaturen...

"Mmm...måndag"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar