onsdag 27 februari 2013

En dusch med Divergent killer-frukost

Jag är alltså LEDIG! Det är så länge sen sist att jag blir alldeles vimmelkantig bara jag tänker på det! Så, min första lediga dag av totalt 3 har jag inlett på följande vis:

Först en lååååång, varm dusch, som kändes både välbehöblig och välförtjänt efter två dagars sportlovsläger. Och sen en totalt killer-frukost, bestående av bacon, toast, marmelad, plättar med hjortronsylt, fil, cornflakes och päron. Mums mums!

Min killer-breakfast
Därefter damp jag ner i soffan och plockade fram min virkning (som faktiskt går över förväntan bra!) och virkade samt lyssnade på hörboken Divergent i ett antal timmar.

Sjukt bra bok alltså - läs den om du gillade Hungergames!
Ett par av mina mormorsrutor :)

Sen tog jag mej i stärkande promenad i solskenet och njöt i fulla drag av att våren är på väg! Nu är jag inne igen, har gjort mej middag, köpt tulpaner och vin och bänkar mej nu för att återse sista säsongen av F.R.I.E.N.D.S - kan det bli bättre än såhär liksom??

Som min kompis kompis sa: "Det är godare än det smakar!"

Här kommer våren!


"All for one...and more for me" ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar