söndag 8 september 2013

Männens 5 fördelar

Jag har precis kommit hem (läs tillfällig internatbostad som jag flyttar ifrån så fort mina studier är avklarade i maj) efter en ca 5 timmars resa med tåg och buss och promenad.


De första 2 timmarna underhöll jag mej själv med att se 4 delar av F.R.I.E.N.D.S.


Den 3:e timme fick FaceBook stå för tidsfördrivet.  En del av den 4:e timmen telefonerade jag med min käresta (är det ett ord som beskriver kvinnan??) ... och sen kom jag på det här:

Fem Konstateranden Varför Det Är Lättare Att Vara Man

1. Man behöver aldrig oroa sig för att kjolen ska blåsa upp
2. Man kan ha långt hår, kort hår, eller inget hår alls och fortfarande vara attraktiv
3. Man är bäst och mest eftertraktad i alla branscher
4. Man behöver ingen överdel när man simmar
5. Det är lättare att kissa i naturen



Sen har jag en spännande nyhet att förtälja! Jag ska köpa en iPhone! Som, på riktigt! Och det passar så bra nu, eftersom a) jag har beviljats studielån, så pengar har jag :) b) den nya iPhonen lanseras i september och c) jag har väntat suuuperlänge på att få en! Så, tjohejj, snart är min blogg så mycket bättre!


Och nu äter jag nudlar med köttbullar - det är godare än det smakar!



4 kommentarer:

  1. Jag läste följande på ett forum:

    "Käresta syftar alltid på en person av kvinnligt kön. Käraste kan användas om bägge könen."

    // Din kärASTE

    SvaraRadera
  2. vem vari som sa et de e godare än de smakar? Hälsningar: Sandra :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. I knooow - de va inte du i alla fall! :D

      Radera
  3. usch bajs! :D:D:D:D

    SvaraRadera