måndag 15 april 2013

30min + 30days = strength for a lifetime

Jag har aldrig gillat sport. Jag har aldrig gillat att se på sport (med undantag för VM och OS i ishockey) och aldrig gillat att utföra någon sorts sportslig aktivitet heller. I slutet av detta blogginlägg kanske du tror att jag har ändrat åsikt. Men låt mig klargöra redan nu, att så inte är fallet. Men, läs vidare, kära vän!

Får man dethär, så hello workout!

Nu har jag ändock tagit mej i kragen och börjat träna. Eller, en gång har jag hittills uppnått i antal, men det är ju en början i varje fall. Bara 29 more to go. För, ja, det är ju inget jag tänker göra hela mitt liv. Nej, jag satsar på 30 minutes workout x 30 days. Då blir man tydligen fit, snygg och stark. Så, 30  mornar kan jag väl ge av mitt liv, för att må bra resten av det?

Här är programmet jag använder - testa vetjja! Kan jag, kan du!


Jag känner mej extra duktig dessutom, för jag vaknade klockan 08:00 (vilket jag antar att i andra världar knappast är speciellt tidigt) bara för att hinna träna innan jobbet. Och såhär glad blev jag:


Så av med extra kläder (ärligt talat behöver man knappt några alls!) och plåga dej igenom 30 minuter. Man känner sej faktiskt nöjd efteråt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar